Dzięki współpracy z Glovo klienci Biedronki w kolejnych 14 miastach otrzymają możliwość zrobienia zakupów w aplikacji z dostawą bezpośrednio pod drzwi, podała sieć. Łącznie liczba miast, w których dostępne są zakupy przez aplikację wzrosła do 63.
Zakopane i Kołobrzeg, a także Nowy Targ, Zabrze, Lubin, Wodzisław Śląski, Racibórz, Kędzierzyn-Koźle, Jastrzębie-Zdrój, Gniezno, Kalisz, Sieradz, Piotrków Trybunalski i Bełchatów – to nowe miejscowości, w których od 11 maja br. klienci Biedronki mogą bez wychodzenia z domu skorzystać z oferty sieci. Oferowane są te same produkty, co w sklepach stacjonarnych, w tych samych cenach, podano.
„Biedronka chce być jeszcze bliżej swoich klientów, dlatego w ramach współpracy z Glovo rozszerzamy listę sklepów, z których będziemy dostarczać im produkty. Dwa lata temu zaczęliśmy działać w największych miastach, jak Warszawa czy Kraków, ale chcemy aby jak najwięcej obszarów na terenie kraju zostało objętych usługą zakupu online i dostawy zakupów. Dzięki temu kupujący zyskają możliwość skorzystania z oferty Biedronki w sposób jaki jest dla nich najbardziej komfortowy” – powiedziała starsza menedżerka ds. rozwoju biznesu e-commerce food w sieci Biedronka Kamila Frąckowiak-Jankowski, cytowana w komunikacie.
Sklep internetowy Biedronki działa od kwietnia 2020 roku. Biedronka zapewniała dotąd zakupy z Glovo w 49 polskich miastach – m.in. we wszystkich stolicach województw. Obecnie już w 63 miastach na terenie kraju.
Dostawa zakupów wartych powyżej 250 zł kosztuje tylko 4,99 zł, a kurier dowiezie je w czasie jednej godziny od złożenia zamówienia poprzez aplikację, podano też w materiale.
W I kw. 2022 r. sieć Biedronka otworzyła 16 sklepów (11 netto) i przebudowała 61 lokalizacji, zwiększając sieć do 3 261 placówek na koniec marca.
Źródło: ISBnews