Sprzedaż gry „Sniper Ghost Warrior Contracts 2” (SGWC 2), której światowa premiera odbyła się 4 czerwca 2021 r., przekroczyła 1 mln egzemplarzy, podało Cl Games.
„Zarząd spółki informuje, że na dzień publikacji niniejszego raportu, tj. na 24 maja 2022 sprzedaż SGWC 2 przekroczyła poziom 1 mln egzemplarzy” – czytamy w komunikacie.
Spółka podawała wcześniej, że projekt ten wygenerował ok. 61% przychodów netto grupy w 2021 r.
W sierpniu ub.r. spółka podała, że po niespełna dwóch miesiącach od premiery „Sniper Ghost Warrior Contracts 2” osiągnęła sprzedaż na poziomie 36 mln zł. Tym samym najnowsza część snajperskiej serii CI Games przekroczyła próg rentowności, zwracając spółce kwotę 30 mln zł przeznaczoną na produkcję i marketing tytułu, w tym opłaty licencyjne za silnik, oraz 4,8 mln zł z produkcji fizycznych nośników.
CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).
Źródło: ISBnews