„Mamy lokalizator GPS – tutaj obowiązuje subskrypcja miesięczna. W środku umieszczona jest karta SIM. Tę kartę co miesiąc opłacamy. Jeśli chodzi o sam abonament Petgrama, czyli naszego GPS-a – jesteśmy najtańsi na rynku. O połowę tańsi od głównej konkurencji. Mamy też portal społecznościowy. Sam portal powoduje to, że gdy pozyskamy ilość użytkowników przekraczającą 70-80 tys., wtedy również naszym modelem biznesowym są reklamy” – mówi Bartosz Kotliński, Członek Rady Nadzorczej, Petgram SA.
W materiale informacje dotyczące:
- historii spółki Petgram,
- lokalizatora dla zwierząt,
- opcji grywalizacji i portalu społecznościowego,
- środków na marketing i rozwój aplikacji,
- współpracy z influencerami,
- modeli biznesowych spółki,
- kampanii crowdinvestingowej,
- planów rozwojowych.
Źródło:
inwestorzy.tv