Grupa Polsat Plus spodziewa się stabilizacji rynku reklamy TV w przyszłym roku po ok. 1,3% spadku w roku bieżącym, poinformował prezes Polsatu Stanisław Janowski.
„Rynek reklamy TV w tym roku powinien zamknąć ok.1,3-proc. spadkiem. W przyszłym roku spodziewamy się że [wolumenowo] będzie tak samo, jak w 2022, co oznacza stabilizację rynku” – powiedział Janowski podczas wideokonferencji.
Zaznaczył, że wyniki oraz oglądalność TV Polsat po III kwartale i dziewięciu miesiącach br. były zgodne z oczekiwaniami i strategią, mimo bardzo niekorzystnego dla grupy refarmingu. Polsat notował wzrosty przychodów reklamowych na spadającym rynku, co zaowocowało wzrostem do 29% udziału Polsatu w rynku reklamy TV.
„W internecie mamy ok. 21 użytkowników. Zrealizowaliśmy zapowiadane synergie i dalej budujemy pozycję naszych portali” – wskazał prezes.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.
Źródło: ISBnews