Sieć Pepco planuje zwiększyć zatrudnienie do ponad 29 tys. osób w roku obrotowym 2023 (rozpoczętym w październiku 2022 r.) wobec ponad 26 tys. obecnie, podała spółka. Jednocześnie Pepco poinformowało, że planuje w tym r.obr. otwarcie ponad 500 nowych placówek.
„Pepco planuje w 2023 r. dalszy dynamiczny rozwój i otwarcie w roku finansowym 2023 ponad 500 nowych placówek oraz wejście na nowe rynki: portugalski na wiosnę i do Bośni i Hercegowiny w drugiej połowie roku. Rozwój sieci przełoży się na wzrost liczby pracowników, których liczba w najbliższym roku przekroczy 29 tysięcy, co oznacza, że będzie wyższa niż liczba mieszkańców na przykład Augustowa czy Zakopanego” – czytamy w komunikacie.
„Obecnie firma zatrudnia ponad 26 tysięcy osób, z tego ponad 10 tysięcy osób pracuje w Polsce, w tym 1000 w poznańskiej centrali firmy. Liczba pracowników sieci dynamicznie rośnie i od 2010 roku zwiększyła się o ponad 1000%. Równocześnie firma stawia na rozwój już zatrudnionych osób, tylko w minionym roku wewnętrzne awanse objęły ponad 2 600 pracowników” – czytamy dalej.
Na początku stycznia br. sieć Pepco otworzyła swój 3000. sklep – przy Placu Poczdamskim w Berlinie.
Grupa Pepco, powstała w 2015 roku, składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ok. 3900 sklepów w 19 krajach, włączając w to Wielką Brytanię i Irlandię, zatrudniając ok. 43 000 osób, podano także w informacji.
Pepco Group zadebiutowało na GPW w 2021 r.
Źródło: ISBnews