Vivid Games odnotowało 17 tys. zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2023 r. wobec 50 tys. zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 64 tys. zł wobec 68 tys. zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 0,89 mln zł wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,75 mln zł w I kw. 2023 r. wobec 7,61 mln zł rok wcześniej.
„Wyniki za I kwartał przedstawione w dzisiejszym raporcie nie odbiegają od prezentowanych przez spółkę szacunków. Spółka wypracowała 5,75 mln zł przychodów ze sprzedaży, EBITDA wyniosła 0,89 mln zł, a strata za I kwartał 17 tys. zł” – czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.
„Pierwszy kwartał był dla nas okresem rewizji podejścia do płatnego pozyskiwania użytkowników. Sytuacja zmienia się dynamicznie, wymaga stałego monitoringu i błyskawicznych reakcji. W zakresie rozwoju kontentu w grach czerpiemy z naszego bogatego doświadczenia developerskiego i masy posiadanych informacji. Efekty naszych działań są coraz bardziej satysfakcjonujące. Dla mnie osobiście najważniejsze jest jednak to, by wznieść spółkę na wyższy poziom. Założenia naszej nowej strategii są ambitne, ale wiemy co zrobić, by przekuć je w rzeczywistość. 'Real Boxing 3′ rozwija się zgodnie z planem. Wybraliśmy silnik, prowadzone są obecnie testy, w wyniku których wybierzemy styl wizualny całej produkcji. Prowadzimy też wstępne rozmowy z wieloma potencjalnymi partnerami i jestem przekonany, że już niebawem będziemy mogli zrobić kolejny krok naprzód” – powiedział prezes Piotr Gamracy, cytowany w materiale.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews