Miraculum wypracowało 25,65 mln zł przychodów w I półroczu 2024 r., co oznacza wzrost o 5% r/r, podała spółka. Kanał nowoczesny wygenerował w I poł. br. 13,73 mln zł przychodów (+31,17% r/r), zaś sklep internetowy – 0,23 mln zł w I półr. (+3% r/r). Sprzedaż na eksport w I poł. br. wyniosła 4,24 mln zł (-28,7% r/r).
Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może…, Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.Firma istnieje na rynku od 1924 roku. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.
Źródło: ISBnews