Przychody Ppeco Group w ujęciu like-for-like wzrosły o 1,5% w 8 tygodniach poprzedzających 2 marca 2025 r., podała spółka.
„W drugim kwartale bieżącego roku obrotowego, przychody Grupy w ujęciu like-for-like wzrosły o 1,5% w 8 tygodniach poprzedzających 2 marca 2025 r., z solidnymi wynikami Pepco i Dealz, równoważonymi wyzwaniami, z którymi mierzy się Poundland” – czytamy w komunikacie.
Pepco osiągnęło wzrost sprzedaży like-for-like lepszy niż w I kw. dzięki dwucyfrowemu wzrostowi w wolumenie sprzedaży oraz poprawie dostępności asortymentu we wszystkich sklepach, podkreślono w materiale.
„Wyniki sprzedaży w ujęciu porównywalnym dla Poundland pozostają ujemne, będąc pod wpływem tych samych trendów, co w ubiegłym roku finansowym, przy słabszych wynikach sprzedaży we wszystkich kategoriach produktów. Sprzedaż w Dealz w ujęciu porównywalnym nadal jest pozytywna, z mocnymi wynikami zarówno w kategorii spożywczej, jak i towarów ogólnego przeznaczenia” – czytamy dalej.
W I kwartale roku obrotowego 2024/2025 (październik-grudzień 2024) przychody Grupy w ujęciu LFL spadły o 1,1%, z pozytywnym wynikiem LFL sieci Pepco oraz Dealz obciążonym przez wciąż niesprzyjające wyniki Poundland, jak podała wcześniej spółka.
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z sieci detalicznych Pepco, Dealz i Poundland. Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews