Primavera Parfum oferuje usługę wprowadzenia polskich marek na rynek chiński, nawet w ciągu dwóch tygodni, podała spółka. Propozycja współpracy dotyczy produktów do 1 kilograma. Możliwość ekspansji wymaga podpisania umowy dystrybucyjnej i dostarczenia produktów do magazynu.
„Primavera Parfum nie pobiera dodatkowych opłat za umieszczenie produktów na chińskich platformach zakupowych, pracując wyłącznie jako dystrybutor. Tym samym firma zyskuje możliwość dotarcia do blisko 855 mln konsumentów w tym kraju, którzy są najaktywniejszymi użytkownikami telefonów komórkowych i mediów społecznościowych na świecie. […] Dzięki szerszej współpracy partnerskiej firma kosmetyczna zapewnia wsparcie dla przedsiębiorstw z różnych segmentów rynku, nie tylko beauty” – czytamy w komunikacie.
Poza wsparciem sprzedażowym firma oferuje również doradztwo w zakresie marketingu – od stworzenia strategii, przez zarządzanie chińskimi mediami społecznościowymi po współpracę z lokalnymi influencerami.
„Chętnie nawiążemy współpracę z polskimi markami z różnych branż. Część współpracujących z nami serwisów oferuje szerokie spektrum asortymentu – od sprzętu IT, przez produkty gospodarstwa domowego i spożywcze po obuwie, odzież czy dobra luksusowe. Chcemy wykorzystać swój know-how, doświadczenie oraz dobre wypracowane relacje z partnerami do promocji wielu polskich marek i producentów. Uważamy, że wielu krajowych graczy rynkowych, z uwagi na wysoką jakość swoich towarów oraz zamiłowanie Azjatów do wszystkiego, co europejskie, ma szansę odnieść tam sukces, a my możemy im w tym pomóc” – powiedziała dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum Janina Karasek, cytowana w komunikacie.
Dystrybutor e-commerce pod koniec zeszłego roku nawiązał współpracę z należącą do światowego potentata Alibaby platformą zakupową Tmall. Kilka tygodni później związał się z kolejnym serwisem, wchodzącym w skład chińskiego holdingu – Koala.com.
Primavera Parfum, sprzedawca i dystrybutor kosmetyków do pielęgnacji ciała, włosów i makijażu oraz perfum, świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu.
Źródło: ISBnews