Legimi odnotowało dwukrotny wzrost płacących użytkowników na rynku niemieckim w 2020 r., podała spółka. Tytuły dostępne w abonamencie zwiększyły się o 40% r/r do 150 tys. Legimi liczy na debiut na rynku NewConnect w II kw. br.
W 2020 r. wdrożona została także nowa wersja aplikacji mobilnej Legimi.de na system Android i iOS, podano.
„Znaczny wzrost skali naszego biznesu w Niemczech to efekt prowadzonych działań marketingowych nakierowanych na konwersję użytkowników z modelu freemium oferowanego przez, przejętą przez nas, platformę Readfy na płatną wersję premium, bez wyświetlanych reklam, w postaci Legimi.de. Bazując na naszych doświadczeniach z rynku polskiego, niemieckim użytkownikom zaoferowaliśmy naszą flagową i sprawdzoną ofertę 'Czytnik za 1 euro'” – powiedział prezes Legimi Mikołaj Małaczyński, cytowany w komunikacie.
Dodatkowo, analogicznie jak w przypadku polskiego rynku, lockdown społeczeństwa wywołany pandemią COVID-19 również skłaniał niemieckich użytkowników do coraz częstszego korzystania z usług Readfy i Legimi.de, podkreślono.
„W Niemczech również widzimy wzmożone zainteresowanie naszą ofertą, w szczególności wyraźny wzrost odnotowała platforma Readfy. Naturalnie powiększył nam się lejek konwersji, co przekłada się na wzrost również w Legimi.de” – dodał Małaczyński.
Legimi prowadzi internetową sprzedaż e-booków oraz czytników.
Źródło: ISBnews