Marka produktów konopnych LiRoyal, stworzona m.in. przez Piotra Liroya-Marca, planuje crowdfundingową emisję akcji promowaną na platformie beesfund.com. Chce w ten sposób pozyskać od inwestorów 1 mln euro, podała spółka. Następnie firma planuje ekspansję na rynki europejskie i światowe, w tym m.in. Niemcy.
Powołanie do życia LiRoyal to efekt wieloletniego doświadczenia Liroya i jego zaangażowania w zmiany na rynku konopi w Polsce. Raper w jednej spółce zgromadził ekspertów od uprawy, badania i przetwarzania konopi, a także specjalistów w dziedzinie e-commerce i nowych technologii, podano.
„Od zawsze wspierałem akcje edukacyjne i propagatorskie związane z konopiami. Działam z wieloma organizacjami m.in. na rzecz odbudowy rynku konopnego w Polsce. W Sejmie zajmowałem się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić pewne zmiany. Teraz przyszedł czas na to, aby pod własną marką dostarczyć na rynek produkty najwyższej jakości. Zależy mi na kontroli każdego etapu procesu i współpracy ze świetnymi fachowcami, bo to daje gwarancję jakości. Dlatego zdecydowałem się działać z GoldGreen, zakładem ekstrakcji, który ma ogromne doświadczenie jako jedna z pierwszych firm w branży konopnej w Polsce. Wiem doskonale, że na razie w obiegu jest wiele produktów o wątpliwej wartości. Nie chcę, żeby ten sektor utknął w martwym punkcie przez słabą kontrolę jakości, dlatego zamierzamy wyznaczać wysokie standardy” – powiedział prezes LiRoyal Piotr Liroy-Marzec, cytowany w komunikacie.
LiRoyal współpracuje z firmą GoldGreen, która ma duże doświadczenie w ekstrakcji i przygotowywaniu produktów konopnych opartych o kannabinoidy CBD, CBN czy CBG. Założyciel GoldGreen, Patryk Działkowski i jego zespół są ściśle zaangażowani w proces powstania obecnej oferty marki LiRoyal, na którą składa się 26 produktów. Są to m.in. olejki, susze, suplementy oraz zestawy stworzone z konopi Sativa Cannabis L pochodzącej z certyfikowanych upraw. GoldGreen będzie też odpowiadać za receptury i produkcję kolejnych produktów, podkreślono.
LiRoyal korzysta też z nowoczesnych technologii, czyli stworzonego przez Macieja Sagala systemu IT KingAPP. To rozwiązanie, które odpowiada za infrastrukturę IT oraz działania programistyczne, w tym m.in. system sklepowy, magazynowy, logistyczny oraz ERP produkcyjny.
LiRoyal oferuje produkty konopne najwyższej jakości. Aktualnie w ofercie firmy znajduje się 26 produktów w 3 kategoriach: olejki/suplementy, susze oraz jointy. Spółka będzie odpowiedzialna za sprzedaż hurtową i detaliczną. Właścicielem 100% akcji spółki LiRoyal jest Global-Hempire.com.
Źródło: ISBnews