Huawei CBG Polska pozostaje bardzo aktywny w segmencie smartfonów w Polsce, a ponadto chce umacniać pozycję również w innych kategoriach, jak laptopy, wearables i audio. Niezmienną ambicją koncernu jest, niezależnie od wyzwań, walka o pozycję numer jeden, poinformował ISBtech dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska Martin Sun.
„W tym roku planujemy wprowadzenie na rynek nowych smartfonów z HMS, laptopów, smartwatchy, słuchawek i routerów. Już 26 stycznia zaprezentujemy dwa flagowe smartfony – potężny P50 Pro i składany smartfon P50 Pocket, potwierdzając tym samym, że kategoria smartfonów pozostaje dla nas bardzo ważna i że w dalszym ciągu wyznaczamy trendy w fotografii mobilnej” – powiedział ISBtech Sun.
Dodał, że wśród priorytetów jest rozwój Huawei Mobile Services (HMS) w Polsce. W ciągu ostatnich dwóch lat koncern znacząco poszerzył ofertę AppGallery i obecnie użytkownicy smartfonów HMS mają dostęp do ponad 8 000 aplikacji w języku polskim, w tym aplikacji wiodących banków, sklepów, aplikacji do zamawiania taksówek, a także nawigacji i rozrywki.
„Jestem przekonany, że atrakcyjna oferta naszego własnego sklepu z aplikacjami AppGallery pozwoli konsumentom w pełni docenić możliwości naszych urządzeń. W dalszym ciągu będziemy rozwijać również inne kategorie produktowe, takie jak laptopy, wearables i audio. Portfolio Huawei stale się powiększa, zauważalnie rośnie nasz udział w rynku laptopów, a w kategorii smartwatchy jesteśmy w Polsce liderem rynku. I to właśnie pozostaje naszą niezmienną ambicją, niezależnie od wyzwań – walczyć o numer jeden” – dodał dyrektor zarządzający.
Chiński koncern Huawei to czołowy podmiot w dostarczaniu najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) na świecie.
Źródło: ISBnews