Alior Bank rozszerzył dotychczasową współpracę z platformą Booksy, dzięki czemu klienci banku, poza standardową opcją umówienia wizyty w aplikacji tej firmy, mogą to zrobić również przez infolinię, podał bank. Nowa funkcjonalność jest dostępna od początku marca br.
„Klienci chcą korzystać z naszych usług na takich samych zasadach, na jakich robią to w innych dziedzinach życia, czyli zdalnie. Umawianie wizyt bez kolejek i ograniczeń czasowych, automatyczne przypomnienia, czy możliwość zmiany terminu w dowolnym momencie, czynią bankowość bardziej przyjazną i dostępną. Zależy nam na tym, aby rozwijać kolejne kanały kontaktu, dlatego rozwijamy współpracę z Booksy. Jest to także duże ułatwienie pracy naszych bankierów” – powiedział dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży Klienta Indywidualnego Alior Banku Marcin Nowakowski, cytowany w komunikacie.
Z opcji umawiania wizyt w Alior Banku poprzez aplikację Booksy mogą korzystać klienci indywidualni i mikroprzedsiębiorcy, w celu załatwienia spraw, takich jak założenie lub obsługa konta osobistego i firmowego, wzięcie pożyczki, kredytu czy założenie bądź zamknięcie lokaty. Początkowo, spotkania z bankierami można było rezerwować w 46 oddziałach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Następnie rozszerzono współpracę o możliwość umówienia wizyty we wszystkich oddziałach własnych. Klienci Alior Banku będą mogli planować w ten sposób także spotkania z bankierami Centrów Hipotecznych, specjalizujących się w udzielaniu kredytów hipotecznych, podano.
Kalendarze Booksy są zsynchronizowane z kalendarzami Alior Banku. Dzięki temu, bankierzy otrzymują powiadomienia o spotkaniach bezpośrednio do swojego terminarza. Z kolei klient na bieżąco widzi dostępność danej osoby na potrzeby rezerwacji wizyty, podano również.
Alior Bank rozpoczął współpracę z platformą Booksy w maju 2020 roku, w czasie pandemii COVID-19.
Booksy to polska aplikacja umożliwiająca umawianie wizyt u różnych usługodawców działających w branży beauty, finansowej czy telekomunikacyjnej.
Alior Bank koncentruje swoją działalność na usługach bankowości detalicznej i korporacyjnej. Podmioty zależne Alior Banku prowadzą działalność m.in. w zakresie usług leasingowych, informatycznych, faktoringu i asset management. Bank rozpoczął działalność w listopadzie 2008 roku. Zadebiutował na warszawskiej giełdzie w grudniu 2012 r. Aktywa razem banku wyniosły 82,88 mld zł na koniec 2022 r.
Źródło: ISBnews