Biedronka przekaże z okazji Świąt Bożego Narodzenia specjalne rabaty w formie voucherów o łącznej wartości ponad 73 mln zł ponad 73 tys. pracownikom i wybranym grupom współpracowników, podała spółka. Łącznie w okresie przedświątecznym Biedronka wesprze swoich pracowników kwotą w wysokości 179 mln zł.
W ramach tej inicjatywy, każdy z uprawnionych (w tym pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i biur zatrudnieni na stanowiskach niemenedżerskich oraz wybrani współpracownicy m.in. pracownicy ochrony i załogi sklepów agencyjnych) otrzyma vouchery, które umożliwią skorzystanie z rabatu do 1000 zł na zakupy w sklepach sieci Biedronka. Rabatowe vouchery można będzie wykorzystać do końca stycznia 2025 roku, podano.
„Rok 2024 był pełen wyzwań, ale także sukcesów, które osiągnęliśmy dzięki naszym pracownikom. Ich zaangażowanie, profesjonalizm i codzienny wysiłek są fundamentem sukcesu sieci Biedronka. Jesteśmy dumni z naszej załogi, która każdego dnia przyczynia się do rozwoju całej sieci. Przyznanie świątecznych voucherów to nasz sposób, aby podziękować za ich wkład oraz okazać wsparcie w okresie wzmożonych wydatków związanych ze świętami. Wierzymy, że takie gesty są nie tylko wyrazem uznania, ale także budują poczucie wspólnoty i motywacji na przyszłość” – powiedział dyrektor personalny i członek zarządu w sieci Biedronka Jarosław Sobczyk, cytowany w komunikacie.
Spółka podkreśliła, że vouchery na zakupy są kolejnym elementem pakietu bożonarodzeniowego, przygotowanego przez sieć dla swoich pracowników. W ramach świątecznych benefitów pracownicy otrzymali również paczki świąteczne. Firma przygotowała aż 165 360 paczek, w tym 84 700 dla pracowników oraz 80 660, dostosowanych do czterech kategorii wiekowych, dla dzieci. Dodatkowo, w ramach pakietu, pracownicy otrzymali e-kody, które można wykorzystać na zakupy w sieci Biedronka lub Hebe. Kwoty, czwartego w tym roku zasilenia e-kodów, wynoszą od 590 do 650 zł i stanowią największą formę wsparcia finansowego dla załogi, wymieniono w materiale.
„Łącznie na e-kody świąteczne przeznaczono ponad 51 mln zł, a całkowity koszt pakietów świątecznych, uwzględniający również przyjęcia świąteczno-noworoczne, wyniesie w tym roku ponad 179 mln zł” – podsumowano w komunikacie.
Na koniec III kw. 2024 r. sieć Biedronka liczyła 3 659 placówki wobec 3 473 rok wcześniej.
Źródło: ISBnews