Biedronka zaprosiła do współpracy małych producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez sieć, podała firma.
„Teraz jest najlepszy moment na nawiązanie współpracy, która jednocześnie pomoże producentom przejść przez zawirowania gospodarcze. Sieć elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego” – czytamy w komunikacie.
Zgłoszenie chęci współpracy z Biedronką zostało uproszczone. Producent wypełnia specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu 2 tygodni.
„W Biedronce wierzymy, że dobra współpraca i zaufanie – szczególnie w trudnych momentach – może przynieść wiele dobrego dla nas wszystkich w przyszłości. Jeszcze szerzej otwieramy się więc na współpracę z polskimi mniejszymi producentami. Wiemy, że obecna sytuacja to dla nich duże wyzwanie. Chcemy im jasno powiedzieć – bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki. W ten bardzo konkretny sposób Biedronka wspiera polską gospodarkę” – powiedział członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka Maciej Łukowski, cytowany w komunikacie.
Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki, podano także.
„W ramach pierwszej oferty Biedronki są już dostępne znane i cenione produkty regionalne: Kefir naturalny z Bychawy Lublanka 400 g (1,99 zł a butelkę), Andruty Kaliskie 60 g w cenie 3,49 zł za opakowanie, a nawet mydło dermatologiczne z glinką kambryjską Dermaglin 100 g za 4,99 zł za sztukę” – czytamy dalej.
W 2019 r. sieć Biedronka współpracowała z ponad 1 000 polskich dostawców. Pochodziło od nich 93% produktów sprzedawanych w sklepach sieci.
Na koniec 2019 r. sieć Biedronki liczyła 3 002 sklepy, z czego ok. 50% zostało otwartych lub zmodernizowanych w ostatnich 5 latach.
Źródło: ISBnews