Huawei CBG Polska planuje w tym roku koncentrację na najnowszych smartfonach opartych o Huawei Mobile Services, wprowadzi nowe premiery, a także zapowiada nowe otwarcie rynkowe wraz z wejściem systemu HarmonyOS. Będzie mocno inwestował także w inne segmenty jak laptopy, smartwatche, produkty audio i routery, poinformował ISBtech dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska Jefferson Zhang.
„Huawei w Polsce osiągnął w ub. roku dobre wyniki, wciąż jesteśmy jednym z 10 rynków najważniejszych dla Huawei w skali świata. Nasze smartfony z HMS miały dobry start, modele takie jak P40 lite czy P smart 2021 sprzedały się bardzo dobrze. Liczba sprzedanych urządzeń z HMS sięgnęła w zeszłym roku pół miliona i jestem pewny, że będzie rosła. Nasze laptopy, tablety, urządzenia wearable, routery, słuchawki – w każdej z tych kategorii osiągnęliśmy doskonałe wyniki. W tym roku do oferty prowadzimy nowe produkty w wielu kategoriach, również nowe smartfony HMS” – powiedział ISBtech Zhang.
„Chcę wyraźnie powiedzieć, że w Polsce nie odpuszczamy smartfonowej części naszego biznesu. Jesteśmy skoncentrowani na najnowszych smartfonach opartych o Huawei Mobile Services, czyli o nasz własny ekosystem usług mobilnych. HMS jest nieustannie rozwijany. AppGallery, nasz sklep z aplikacjami, ma już ponad tysiąc polskich aplikacji, a aplikacji w języku polskim jest ponad 8 tysięcy. W skali świata, AppGallery oferuje już ponad 120 tys. aplikacji” – dodał dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.
„Kolejnym ważnym etapem będzie pojawienie się HarmonyOS, naszego własnego systemu operacyjnego, który zostanie wprowadzony na smartfony – niedługo ogłosimy szczegóły. To będzie zupełnie nowy rozdział w historii Huawei i całej branży. Wrócimy na rynek smartfonów z nowymi, własnymi rozwiązaniami” – zaznaczył Zhang.
Zapowiedział, że Huawei w Polsce będzie również mocno inwestować w inne segmenty sprzętu elektronicznego jak laptopy, smartwatche i inne urządzenia wearable, a także produkty audio.
„W każdym nowym produkcie pojawia się jakaś innowacja, która nas wyróżnia. Rozwijamy nasze routery, które są teraz produktem szczególnie pożądanym w obliczu pandemicznych restrykcji. Mamy też dużo do zaoferowania w przypadku laptopów, które są uważane przez wielu ekspertów za jedne z najlepszych na rynku. Odnosimy też sukcesy na rynku wearable” – podsumował Zhang.
Źródło: ISBnews