Polska platforma sklepowa IdoSell ogłosiła integrację ze świadczącą globalne usługi logistyczne Packetą. Dzięki tej integracji, ponad 6 tys. sklepów internetowych otrzyma możliwość szybkiej i taniej przesyłki do 34 krajów z Europy, Azji i Ameryki, podała spółka.
„Packeta oferuje całą logistykę i automatyzację w jednym miejscu, dzięki czemu e-sklep nie musi szukać dostawców na własną rękę, negocjować z nimi cen, a następnie podpisywać kilku różnych umów. Proszę sobie wyobrazić, ile czasu zajęłoby wejście na kilka rynków, na których jest co najmniej kilka firm kurierskich, które dostarczają przesyłki w różne regiony danego kraju. Każdą taką firmę trzeba nie tylko znaleźć, ale też sprawdzić i wynegocjować warunki współpracy. Natomiast Packeta dostarcza całą infrastrukturę, wsparcie oraz elastyczne formy dostawy w przystępnych cenach w zintegrowanym module, który wystarczy tylko uruchomić” – powiedział dyrektor ds. sprzedaży w Packeta Polska Dawid Bednarek, cytowany w komunikacie.
Packeta zaoferuje merchantom dostęp do 8 tys. własnych punktów odbioru, 92 tys. partnerskich oraz inne możliwości dostarczania przesyłek za granicę (platforma współpracuje z 70 firmami kurierskimi).
W ciągu ostatnich miesięcy wiele działań IdoSell koncentruje się wokół cross-border. Współpraca z Packetą ma pomóc sprzedawcom, którzy korzystają z platformy, w nawiązywaniu relacji z zagranicznymi partnerami biznesowymi i organizowaniu kampanii marketingowych.
„Sprzedaż cross-border jest jednym z dominujących kierunków we współczesnym e-commerce. W IdoSell staramy się wspierać sprzedawców i umożliwiać im podążanie za najnowszymi trendami. Integracja z Packetą może pomóc naszym klientom w rozwoju biznesu oraz zwiększeniu sprzedaży. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie usprawnić proces sprzedaży zagranicznej naszych merchantów” – powiedział head działu marketingu z IdoSell Piotr Wawer.
IdoSell to platforma, która stara się maksymalizować sprzedaż w sklepach internetowych, wspiera też połączenie sprzedaży tradycyjnej z internetową. Od lat prowadzi inicjatywy, które mają doprowadzić do synergii tych dwóch form handlu m.in. poprzez omnichannel, czy też współpracę z InPost (np. przez wprowadzenie usługi Smile).
Źródło: ISBnews