IdoSell ogłosił integrację z polską wersją Shopee, podała platforma. Integracja pozwoli sprzedawcom IdoSell w kilku krokach wystawić swoją ofertę w serwisie i zarządzać zamówieniami w Shopee.
„Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołącza Shopee. To miejsce, z którego korzysta wielu potencjalnych klientów – nie tylko Polski. Staramy się wspierać nasze sklepy w nieustannym rozwoju sprzedaży, a współpraca z Shopee może znacząco pomóc im w zwiększeniu konwersji” – powiedziała brand manager z IdoSell Sara Dzierżawska, cytowana w komunikacie.
Integracja pozwoli sprzedawcom IdoSell w kilku krokach wystawić swoją ofertę w serwisie i zarządzać zamówieniami w Shopee. Jest ona oparta o sprawdzony moduł marketplace, podkreślono w informacji.
IdoSell to platforma, która stara się maksymalizować sprzedaż w sklepach internetowych, wspiera też połączenie sprzedaży tradycyjnej z internetową. Od lat prowadzi inicjatywy, które mają doprowadzić do synergii tych dwóch form handlu m.in. poprzez omnichannel czy też współpracę z InPost (np. przez wprowadzenie usługi Smile). Obecnie obsługuje ponad 6,5 tys. e-sklepów, których GMV sięgnęło 14 mld zł w 2021 r.
Źródło: ISBnews