IdoSell ogłosiło integrację z najpopularniejszymi porównywarkami z sześciu państw Europy Środkowo-Wschodniej: Czech, Słowacji, Grecji, Rumunii, Bułgarii i Węgier, podała spółka.
„Polski handel cross-border do tej pory oznaczał głównie wysyłkę towarów za zachodnią granicę, ale wiele firm zauważyło już zmiany zachodzące na rynkach naszych południowych sąsiadów. Prognozy są jednoznaczne: region CEE to wciąż rozpędzony e-commerce, nienasycony rynek i dwucyfrowe wzrosty w handlu online rok do roku” – powiedziała business manager, specjalistka cross-border w IdoSell
Aleksandra Kubicka, cytowana w komunikacie.
W ramach ułatwiania sklepom internetowym wyjścia na zagraniczne rynki IdoSell integruje się z czeską i słowacką Heureką, rumuńską Compari.ro, węgierskimi Argep.hu i Arukereso.hu, bułgarską Pazaruvaj.bg oraz grecką Skroutz.gr, wskazano także.
„Nasi sprzedawcy mają cenne doświadczenie i wysokie standardy obsługi klienta, wypracowane na dojrzałym i konkurencyjnym polskim rynku. To daje im mocną pozycję startową na zagranicznych rynkach. A sukces w wyścigu o klienta zapewnią im integracje z popularnymi w danym kraju kurierami, operatorami płatności czy porównywarkami. Jeśli doda się do nich kampanie Google Shopping od IdoSell, można dotrzeć do większości klientów, którzy rozpoczynają poszukiwania atrakcyjnych ofert w sieci. Pamiętajmy, że Europa Środkowo-Wschodnia to region, w którym nie ma marketplace’ów o dominującej pozycji” – dodała Kubicka.
Z oferty porównywarek będą mogły skorzystać wszyscy sprzedawcy, którzy prowadzą swoje sklepy na platformie sklepowej IdoSell.
IdoSell to platforma, która stara się maksymalizować sprzedaż w sklepach internetowych, wspiera też połączenie sprzedaży tradycyjnej z internetową. Od lat prowadzi inicjatywy, które mają doprowadzić do synergii tych dwóch form handlu m.in. poprzez omnichannel czy też współpracę z InPost (np. przez wprowadzenie usługi Smile). Obecnie obsługuje ponad 6,5 tys. e-sklepów, których GMV sięgnęło 14 mld zł w 2021 r.
Źródło: ISBnews