środa, 21 maja 2025
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Marketplace Erli przekroczył próg 4 mln zarejestrowanych klientów

Dodane przez Bartłomiej Supernak
22 sierpnia 2024
w dziale Biznes
0
commerce
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Marketplace Erli przekroczył próg 4 mln zarejestrowanych klientów, podała spółka.

„Przekroczenie progu 4 mln zarejestrowanych użytkowników na Erli to dla nas ogromna satysfakcja. W ciągu zaledwie czterech lat zbudowaliśmy silną, prężnie rosnącą platformę, która konsekwentnie przyciąga nowych użytkowników, głównie dzięki atrakcyjnym cenom i dbałości o najwyższą jakość doświadczeń zakupowych. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, a ten wynik jest dowodem na to, że nasza strategia rozwoju przynosi oczekiwane efekty i umacnia pozycję Erli na rynku” – powiedział prezes Adam Ciesielczyk, cytowany w komunikacie.

Erli ocenia, że jest obecnie jednym z najszybciej rosnących marketplace’ów w Europie, a wysoka dynamika rozwoju jest możliwa dzięki bliskiej współpracy ze sprzedawcami. Baza Erli wynosi ponad 27 tysięcy e-sklepów, tylko w tym roku do grona sprzedawców, którzy rozwijają swój biznes na platformie, dołączyło ponad 5 tysięcy firm.

„W Erli, dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym i ciągłym badaniu potrzeb klientów, jesteśmy w stanie tworzyć unikalne doświadczenie zakupowe, przyciągając kupujących świetnymi ofertami oraz zatrzymując ich uwagę na dłużej, szczególnie w dynamicznie rozwijającej się aplikacji mobilnej Erli. Wzrost liczby naszych użytkowników odzwierciedla szerszy trend, w którym coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy online, szczególnie w kanale mobilnym. Będzie to jeszcze bardziej widoczne w IV kwartale, jak co roku kluczowym dla całej branży e-commerce” – podsumowała dyrektor marketingu Katarzyna Kierach.

Erli podaje, że jest marketplace nr 2 w Polsce i najszybciej rozwijającą się platformą zakupową z tempem wzrostu przychodu netto 130% r/r oraz największa tego typu w Polsce wyłącznie z polskim kapitałem

Źródło: ISBnews

Tagi: Erli
Poprzedni post

Aldi uruchomiła 22 ładowarki GreenWay dla aut elektrycznych, do końca roku będzie ich 284

Następny post

Podaż na rynku magazynowym wkrótce przekroczy próg 35 mln m2

Grupa Kęty

Grupa Kęty uruchomiła produkcyjnie IFS Cloud w Segmencie Wyrobów Wyciskanych

praca

Vercom chce udostępnić platformę RCS Flow Studio w bieżącym roku, liczy na wzrost liczby klientów

wiatrak

Stan zaawansowania budowy morskiej farmy Baltic Power przekroczył 50%

podpis

Sygnity ma aneks do umowy z NBP zwiększający wynagrodzenie o 30 mln zł brutto

dokumenty

PKO BP, Poczta Polska i KIR mają list intencyjny ws. dostępu do e-Doręczeń przez iPKO

morze

Grupa Orlen uruchomiła w Łebie bazę serwisową dla farmy offshore Baltic Power

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

PCC Rokita

PCC Rokita miał 2,87 mln zł zysku netto, 57,44 mln zł zysku EBITDA w I kw. 2025

Grupa Kęty

Grupa Kęty uruchomiła produkcyjnie IFS Cloud w Segmencie Wyrobów Wyciskanych

puławy

ZA Puławy miały szac. 88 mln zł straty netto, 73 mln zł straty EBIT w I kw. 2025

Grupa Azoty

Grupa Azoty miała szac. 325 mln zł straty netto, 8 mln zł straty EBITDA w I kw. 2025

ITIT

Comp miał 12,99 mln zł zysku netto, 32,28 mln zł zysku EBITDA w I kw. 2025

Lokum Deweloper

Lokum Deweloper miał 33,16 mln zł zysku netto, 44,67 mln zł zysku EBIT w I kw. 2025

zakupy

Średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła o 1,33% m/m do 319,02 zł w kwietniu

stal

Stalprodukt miał 17,45 mln zł straty netto, 21,51 mln zł straty EBIT w I kw. 2025

strona answear

Answear.com miał 3,66 mln zł zysku netto, 3,96 mln zł zysku EBIT w I kw. 2025

biznes

Best miał 4,38 mln zł zysku netto, 61,47 mln zł gotówkowej EBITDA w I kw. 2025

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.