Mex Polska, notowana na GPW spółka holdingowa, zarządzająca siecią popularnych punktów gastronomicznych, konsekwentnie realizuje plany rozwoju Grupy Kapitałowej i ogłasza otwarcie nowego lokalu w ramach konceptu Chicas & Gorillas. W nocy z 20 na 21 stycznia br., uruchomiony zostanie drugi punkt tej marki, zlokalizowany przy ul. Piotrkowskiej 85 w Łodzi. Pierwszy został otwarty w lutym ub. roku na Rynku we Wrocławiu. Chicas & Gorillas to shot-barpowstały z myślą o młodych ludziach, zaprojektowany w nowoczesnym stylu Pop-Art. Zarząd Mex Polska liczy na powodzenie nowego lokalu, co przełoży się na ogólne wyniki sprzedażowe Grupy. Obecnie Grupa Kapitałowa Mex Polska prowadzi 44 lokale gastronomiczne w całej Polsce, w ramach pięciu konceptów.
– Miło mi poinformować, że jeszcze w tym tygodniu, w nocy z 20 na 21 stycznia, otworzymy drugi lokal w ramach naszego najmłodszego konceptu Chicas & Gorillas. Premierowy punkt powstał we Wrocławiu, tym razem zapraszamy do Łodzi, na słynną ulicę Piotrkowską pod nr 85. Miejsce nie jest przypadkowe, ponieważ zawsze stawiamy na lokalizacje, które są sercem danego miasta, tętniące życiem zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. Chicas & Gorillas to klasyczny shot-bar, który charakteryzuje się atrakcyjnymi cenami i bogatą ofertą kolorowych shotów, drinków i napojów . Ofertę kierujemy więc przede wszystkim do młodych osób, które cenią sobie spędzanie wolnego czasu z przyjaciółmi w niestandardowej stylistyce, przy kolorowych shotach i energetycznej muzyce. Nowy punkt na mapie Łodzi z pewnością się wyrózni i mam nadzieję miło zaskoczy młodych mieszkańców – mówi Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Mex Polska S.A.
Koncept Chicas & Gorillas został zaprojektowany z myślą o aktywnych osobach, którzy rozumieją i cenią sobie stylistykę wywodzącą się z szeroko rozumianej popkultury. Wystój lokalu został więc zaprojektowany w charakterze Pop-Art, a jego wnętrze jest nasycone kontrastującymi barwami i przyciągającymi wzrok komiksowymi motywami. Brand heroes konceptu jest tytułowa pin-up girl ,,Chica’’ oraz wyluzowany goryl, których wizerunki także z łatwością znajdziemy w lokalach marki.
Pierwszy lokal pod szyldem Chicas & Gorillas został otwarty 5 lutego 2022 roku, na Rynku Starego Miasta we Wrocławiu. – Już w pierwszych dniach od otwarcia spotkaliśmy się z pozytywnym feedbackiem mieszkańców, a wielu z nich powraca do nas co weekend. Liczymy, że Łodzianie i turyści odwiedzający nasze miasto także docenią nasz pomysł, a my tym samym z powodzeniem będziemy mogli dalej rozwijać nasz koncept w kolejnych miastach. – komentuje Paweł Kowalewski.
Zarząd Mex Polska na bieżąco pozyskuje nowe atrakcyjne lokalizacje spełniające warunki do uruchomienia nowych lokali, których budowa będzie finansowana ze środków własnych, a w przypadku franczyzy ze środków pochodzących od franczyzobiorców.
– Popyt na usługi gastronomiczne, mimo dużej inflacji, nie maleje. Obserwujemy to także w naszych lokalach. Różnorodność naszych marek powoduje, że w zasadzie każdy dobrze położony lokal jesteśmy w staniem zaadoptować w ramach któregoś z konceptów. Daje nam to impet do poszukiwania kolejnych lokalizacji i zapełniania kolejnych nisz na rynku. Dalej koncentrujemy się na ofercie średnio – taniej , to najbardziej perspektywiczny segment, który przyciąga ogromną rzeszę konsumentów, a nam pozwala skalować biznes. Nie zwalniamy więc tempa, przed nami kolejne inwestycje, o których będziemy informować na bieżąco– dodaje Paweł Kowalewski.
W 2021 roku liczba lokali gastronomicznych w Polsce wzrosła o 15,1 proc. rdr, do ok. 74,2 tys., wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego.
Obecnie Grupa Kapitałowa Mex Polska zarządza 44 lokalami gastronomicznymi, które zlokalizowane są w największych miastach Polski. Wśród nich znajduje się popularne bistro gastronomiczne Pijalnia Wódki i Piwa (działalność własna oraz franczyza), największa sieć restauracji meksykańskich The Mexican, sieć restauracji Pankejk (Gdańsk i Łódź) oraz nowoczesny koncept Prosty Temat (restauracje znajdują się w Warszawie i Sopocie).
Źródło: Spółka