Mlekovita uruchomiła sprzedaż online dla firm z sektora HoReCa, podała spółka.
„Mlekovita, jako producent oferujący największy wybór nabiału w Polsce i Europie, od lat jest naturalnym partnerem dla sektora HoReCa. Obecnie branża gastronomiczna nadrabia straty związane z pandemią i wynikającymi z niej obostrzeniami. Chcemy ułatwić powrót do szerszej działalności firmom z tego sektora, dając im możliwość zamawiania oferowanych przez nas najwyższej jakości produktów mleczarskich w wygodnym i bezpiecznym kanale sprzedaży, jakim jest nasz sklep internetowy. Co istotne, jako jedyni oferujemy możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju” – powiedział prezes Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński, cytowany w komunikacie.
Jak podano, dla wygody klientów z tego sektora w sklepie www.mlekovitka.pl powstała zakładka „Dla Gastronomii – HoReCa” ze specjalną ofertą. W jednym miejscu znajduje się ponad 40 produktów mleczarskich niezbędnych w restauracjach czy cukierniach, m.in. sery w blokach, w plastrach i sałatkowe, mleko i śmietana w dużych opakowaniach, twarogi sernikowe, masło klarowane i porcjowane masło ekstra, jogurty oraz gotowe mieszanki do przygotowania tradycyjnych lodów włoskich i rzemieślniczych.
Zamówienia zawierające przynajmniej jeden produkt wymagający chłodzenia (np. sery, jogurty czy masło) są dostarczane własnym transportem firmy. Jeśli natomiast zamawiane są wyłącznie produkty niewymagające chłodzenia, np. mleko UHT czy produkty w proszku, dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera, podkreślono.
Mlekovita ma 21 zakładów produkcyjnych i 32 własnych centrów dystrybucyjnych. Przetwarza 8 mln litrów mleka dostarczanego przez 15 000 rolników. Firma eksportuje produkty do 167 krajów. Mlekovita ma 138 sklepów firmowych i dwa internetowe: sba.com.pl z produktami wysokobiałkowymi oraz mlekovitka.pl z szerokim asortymentem.
Źródło: ISBnews