Liczba warsztatów partnerskich Petronas Lubricants w Polsce wzrosła o ponad 300% do 330 w 2021 roku, podała spółka. W obecnym roku producent środków smarnych planuje pozyskać do sieci partnerskich warsztatów kilkaset nowych punktów.
Petronas Lubricants kontynuuje strategię budowania sieci dystrybucyjnej w Polsce opierając się na współpracy z regionalnymi dystrybutorami części zamiennych oraz akcesoriów samochodowych. Obecnie sieć partnerskich warsztatów liczy 330 punktów, po wzroście o ponad 300% w 2021 roku, a plan na ten rok zakłada pozyskanie kolejnych kilkuset partnerów.
„Wspólnie budujemy pozycję naszych dystrybutorów w regionach. Dążymy do stworzenia efektywnej sieci dystrybucji naszych produktów przeznaczonych do różnych sektorów rynku motoryzacyjnego. Efektywna sieć dystrybucji znaczy dla nas bezproblemowy zakup naszych produktów przez warsztat samochodowy zlokalizowany w każdej części Polski. Ale efektywna sieć dystrybutorska znaczy dla nas także komfortowe warunki operacyjne i handlowe dla naszych dystrybutorów. Budowa wspólnej sieci niezależnych warsztatów Petronas stanowi dla dystrybutora możliwość posiadania lojalnej grupy klientów, a także stały profit, co dla wielu dystrybutorów w dzisiejszych czasach jest sporym wyzwaniem” – powiedział dyrektor sprzedaży Petronas Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii Adam Bober, cytowany w komunikacie.
Zapewnił, że spółka oferuje obecnie ponadstandardowe rynkowo warunki zyskowności wynikające z dystrybucji olejów.
Petronas Lubricants International (PLI) jest globalnym producentem środków smarnych i częścią malezyjskiego koncernu petrochemicznego. Petronas. Centrala firmy mieści się w Kuala Lumpur, PLI ma ponad 30 lokalnych przedstawicielstw w 27 krajach, zarządzanych z biur w Turynie, Belo Horizonte, Chicago i Durbanie. PLI jest obecnie w czołowej 10. największych producentów środków smarnych na świecie.
Źródło: ISBnews