Polska platforma sklepowa IdoSell rozpoczęła współpracę z Klarną i udostępniła elastyczne rozwiązania płatnicze ponad 6,5 tys. e-sklepom w Polsce, w tym rozwiązanie „Zapłać za 30 dni”, poinformował IdoSell.
Dzięki partnerstwu z Klarną sprzedawcy, którzy korzystają z systemów IdoSell, będą mogli udostępnić swoim klientom kolejną formę płatności na etapie checkoutu, w tym popularne rozwiązanie „Zapłać za 30 dni”. Wszystko po to, żeby zapewnić konsumentom możliwość dokonywania zakupów i płatności za nie w sposób, który daje większą elastyczność, wygodę i wybór, bez odsetek i dodatkowych opłat. Z kolei e-sklepy, dzięki wdrożeniu usług Klarny, otrzymują płatność z góry w całości i brak ryzyka finansowego, wyjaśniono.
„Współpraca z IdoSell i oferowanie wspólnych usług pozwoli nam stać się partnerem rozwoju i wzrostu dla sprzedawców – zarówno tych dużych jak i tych mniejszych – i przyczyni się do maksymalizacji ich biznesowego sukcesu. Oferując wygodę, elastyczność i kontrolę jeszcze większej grupie kupujących, wnosimy obopólne korzyści zarówno dla e-sklepów, jak i konsumentów. Co ważne, sklepy współpracujące z IdoSell będą mogły teraz jeszcze szybciej się rozwijać nie tylko w Polsce, ale skorzystać także z dostępu do globalnej sieci 90 mln konsumentów korzystających z Klarny. Działając na 19 rynkach i trzech kontynentach, możemy przyjmować płatności z niemal każdego kraju na świecie, otwierając naszym partnerom olbrzymie możliwości rozwoju” – powiedział head of business development w Klarna Polska Łukasz Dwulit.
IdoSell to platforma, która stara się maksymalizować sprzedaż w sklepach internetowych, wspiera też połączenie sprzedaży tradycyjnej z internetową. Od lat prowadzi inicjatywy, które mają doprowadzić do synergii tych dwóch form handlu m.in. poprzez omnichannel, czy też współpracę z InPost (np. przez wprowadzenie usługi Smile). Obecnie obsługuje ponad 6,5 tys. e-sklepów, których GMV sięgnęło 14 mld zł w 2021 r.
Klarna działa na 19 rynkach, jej oferta dla konsumentów i sprzedawców obejmuje płatności, zakupy społecznościowe i finanse osobiste. Ma ponad 90 mln aktywnych użytkowników na całym świecie, którzy dokonują 2 mln transakcji dziennie. Klarna ma ponad 250 tys. globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macy’s, IKEA, Expedia Group, Samsung, ASOS, Peloton, Ralph Lauren, Abercrombie & Fitch, Nike i Shein.
Źródło: ISBnews