Play, jako pierwszy operator sieci komórkowej w Polsce, udostępnia testowo swoim klientom możliwość zarezerwowania wizyty online w salonie za pomocą Booksy, podano w komunikacie.
„Użytkownicy aplikacji mogą umówić się na spotkanie m.in. w sprawie przeniesienia numeru z innej sieci, przedłużenia umowy oraz zakupu nowej usługi w 31 salonach zlokalizowanych w największych miastach w kraju” – czytamy w komunikacie.
Współpracą objęte zostały salony w takich miastach, jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań czy Gdańsk. Wśród dostępnych do wyboru tematów wizyt znajdują się m.in. przeniesienie numeru z innej sieci, przedłużenie umowy oraz zakup nowej usługi, wymieniono także.
Pierwszy, testowy etap współpracy Play i Booksy został przewidziany na 3 miesiące. Play udostępnia klientom wygodny i łatwo dostępny kanał umawiania spotkań w swoich salonach, a aplikacja Booksy otwiera się na zupełnie nową kategorię usług, stwierdzono także.
„Play to pierwsza firma z branży telekomunikacyjnej, która umożliwia rezerwację wizyt za pośrednictwem Booksy, usprawniając proces obsługi klienta. Cieszymy się, że tak ważna współpraca rozpoczyna się dokładnie w momencie, kiedy jest ona szczególnie potrzebna. Jesteśmy podekscytowani, że kolejna branża obdarzyła nas swoim zaufaniem i że łącząc siły możemy zapewniać klientom komfort, poczucie bezpieczeństwa i oszczędność czasu” – powiedział Łukasz Szymak, Country Manager Booksy Polska, cytowany w komunikacie.
Play Communications jest właścicielem 100% udziałów w P4 (Play), która jest operatorem telefonii komórkowej Play. Spółka zadebiutowała na GPW w lipcu 2017 r.
Źródło: ISBnews