Poczta Polska udostępniła w sieci sklepów Żabka możliwość nadawania przesyłek oraz pilotażową opcję zwrotu towarów zakupionych online w sklepie Answear, podała Poczta Polska.
„Nasi klienci cenią sobie wygodę, dlatego od kilku lat rozwijamy sieć punktów odbioru, których chcemy mieć 20 tysięcy do końca 2022 roku. Punkty te, takie jak sieć sklepów Żabka, stają się miejscem, w którym klienci mogą wygodnie wysłać paczki. Tę opcję rozwijamy wspólnie z Żabka Polska” – powiedział dyrektor zarządzający pionem sprzedaży w Poczcie Polskiej Artur Więckowski, cytowany w komunikacie.
Odbiór przesyłek Poczty Polskiej w sieci Żabka został udostępniony w 2017 roku. Obecnie istnieje także możliwość ich nadawania zarówno z opcją dostawy pod wskazany adres, jak również z opcją odbioru w wybranym sklepie z tej sieci, wskazano również.
„Poczta Polska wraz z Żabka Polska oraz partnerem technologicznym PointPack S.A. wprowadziła pilotażowy projekt zwrotu towarów zakupionych online. Pierwszym partnerem biznesowym Poczty Polskiej, który skorzystał z kompleksowej opcji wysyłek i zwrotów towarów poprzez sieć Żabka jest Answear – multibrandowy sklep internetowy” – czytamy dalej.
Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7 000 placówek prowadzonych przez ponad 5 600 franczyzobiorców pod marką Żabka.
Poczta Polska to największy polski pracodawca zatrudniający ponad 80 tys. pracowników w całym kraju. Posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,6 tys. placówek.
Źródło: ISBnews