PrestaShop – najczęściej wybierana w Polsce platforma e-commerce – powołuje lokalny oddział odpowiedzialny za polski rynek, poinformował wiceprezes PrestaShop ds. międzynarodowych Luca Mastroianni.
„Polska to dla nas bardzo ważny rynek, na którym mamy duże ambicje. Jesteśmy tu największym graczem, jeśli chodzi o liczbę obsługiwanych sklepów oraz generowany przez nie ruch. Stąd decyzja o utworzeniu lokalnego oddziału” – powiedział Mastroianni, cytowany w komunikacie.
Na czele oddziału stanął Matthieu Bondu. Nowy zespół skupi się na rozwijaniu komunikacji marki, dopasowaniu rozwiązań do lokalnych potrzeb oraz rozbudowie społeczności e-sprzedawców. Z PrestaShop korzysta w Polsce niemal 25 tys. sklepów internetowych, a na całym świecie ponad 300 tys. W 2020 roku wygenerowały one obroty wynoszące równowartość powyżej 100 mld zł, podano w komunikacie.
„Nasza misja to wspieranie rozwoju biznesu poprzez dzielenie się wiedzą oraz zapewnianie rozwiązań, które pozwalają zwiększać zyski. Teraz jest na to doskonały moment, bo e-commerce w Polsce przeżywa prawdziwy boom. Obecnie na PrestaShop działają m.in. sklepy internetowe Martes, CityFit, Świat Baterii czy Ania Kruk. Z naszych rozwiązań za granicą korzystają np. Decathlon (w 30 krajach), Carrefour, Leroy Merlin czy klub piłkarski Olympique Lyon. Jesteśmy więc gotowi wspierać nawet największe e-sklepy i to jeden z najważniejszych kierunków rozwoju w Polsce” – powiedział Bondu.
PrestaShop jest wiodącą platformą e-commerce w Europie i Ameryce Łacińskiej, która umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego.
Źródło: ISBnews