SFD rozpocznie w maju sprzedaż do klientów detalicznych w Czechach przez własną platformę e-commerce, podała spółka. To pierwszy rynek zagraniczny SFD. Trzonem sprzedaży będą marki własne i bestsellery, a dostawy do klientów będą realizowane bezpośrednio z magazynu spółki w Opolu.
„Sprzedaż produktów przez własne kanały e-commerce to nasza kluczowa kompetencja. Rozważaliśmy różne rynki ekspansji i postawiliśmy na Czechy. To spory rynek, a Czesi lubią uprawiać sport i wiemy, że możemy im z powodzeniem zaoferować nasze produkty. Teraz będziemy wdrażać tam plan marketingowy sprawdzony w Polsce. Wierzę, że w Czechach osiągniemy sukces, który pozytywnie wpłynie na wyniki finansowe spółki i pozwoli nam myśleć o kolejnych krokach w ekspansji geograficznej” – powiedział prezes SFD Mateusz Pazdan, cytowany w komunikacie.
Spółka na rynku czeskim będzie oferować głównie produkty marki własnej ALLNUTRITION, które będą dostępne dla klientów poprzez własną platformę e-commerce i dostarczane bezpośrednio do odbiorców z magazynu spółki w Opolu.
SFD podaje, że posiada największy w Polsce sklep internetowy z suplementami i odżywkami, 10 stacjonarnych sklepów własnych, 64 sklepy franczyzowe oraz jest właścicielem takich marek jak ALLNUTRITION czy SFD NUTRITION. Współpracuje z partnerami polskimi i zagranicznymi w zakresie dostaw i produkcji odżywek i suplementów diety, żywności dietetycznej oraz akcesoriów sportowych.
Źródło: ISBnews