Balticus – producent unikatowych czasomierzy – przekroczył próg 1 mln zł w trwającej do 12 sierpnia kampanii crowdinvestingowej i będzie mógł zrealizować część celów emisji, podała spółka. Dla realizacji wszystkich planów biznesowych spółka chce pozyskać łącznie 2,2 mln zł.
„Aktualnie widzimy bardzo duże zainteresowanie emisją Balticus SA. Cieszymy się z przekroczenia kwoty miliona złotych, co pokazuje, że inwestorzy chcą wspierać polską markę, sztukę i pasję. Liczymy, że w kolejnych godzinach i dniach dołączy do nas więcej akcjonariuszy: pasjonatów zegarków i nie tylko. Czasomierze to perspektywiczny biznes i wciągające hobby dla wielu osób. To już ostatni dzwonek dla inwestorów, by zapisać się na akcje, dlatego zapraszam do społeczności Balticus” – powiedział prezes Bartosz Knop, cytowany w komunikacie.
Trwająca kampania crowdfundingowa Balticus promowana jest przez platformę Crowdway. Aktualnie 298 inwestorów dokonało zapisów na łączną kwotę 1 000 920 zł, a do końca emisji pozostały 2 dni.
Balticus w obecnej kampanii planował pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,2 mln zł, które chciał przeznaczyć na stworzenie nowej linii zegarków klasycznych, nowej kolekcji czasomierzy, badania i innowacje oraz budowanie rozpoznawalności w sektorze marek premium
„To już druga emisja spółki w tym modelu. W 2020 roku ponad 500 inwestorów objęło akcje o łącznej wartości ponad 1,6 mln zł. Pozyskane środki pozwoliły na poszerzenie asortymentu o nowe modele zegarków: NOMAD, Anglerfish (Żabnica), Deep Water oraz Grey Seal” – czytamy także.
Balticus to producent czasomierzy premium z Pomorza. Podstawowym modelem działania spółki jest produkcja oraz sprzedaż zegarków Balticus zarówno we własnych kanałach e-commerce, jak również dostarczanie do sklepów specjalistycznych w Polsce i różnych rejonach świata. Aktualnie w sprzedaży regularnej znajduje się 35 modeli. W 2020 roku miała miejsce pierwsza emisja akcji spółki. Wówczas ponad 500 inwestorów objęło akcje o łącznej wartości ponad 1,6 mln zł. Pozyskane środki pozwoliły na poszerzenie asortymentu o nowe modele zegarków.
Źródło: ISBnews
wpadaj niewiele brakowało, ale też dział rynku inny :P, grunt że idą do przodu