Creepy Jar planuje premierę „StarRupture” w wersji early access w IV kwartale 2024 r., premiera będzie jednak uzależniona od postępów produkcyjnych, poinformował prezes Krzysztof Kwiatek. Tytuł w wersji early access zaoferuje co-op do 4 graczy.
„Naszym celem na ten rok jest stworzenie builda early acces, czyli dopracowywanie równolegle wszystkich elementów gry takich jak grywalność, balans wydajności czy jakości graficznej. Zakładamy sobie, że zrobimy to w czterech milestone’ach. Pierwszy jest za nami i w tej chwili pracujemy nad drugim. Nasz plan zakłada ukończenie czwartego milestone’a późną jesienią tego roku i gdy będziemy się zbliżać do końca prac nad nim, będziemy w stanie ocenić, czy gra już spełnia nasze oczekiwania. Wówczas będziemy przymierzać się do najlepszego dla nas okna wydawniczego” – powiedział Kwiatek podczas wideokonferencji.
Zarząd poinformował też, że Creepy Jar planuje utrzymać wsparcie „Green Hell” na podobnym poziomie co w ubiegłym roku. Najnowszy dodatek, nad którym pracują deweloperzy, zaoferuje graczom możliwość przygotowania ozdób.
„Pracując nad DLC z dekoracjami, zastanawiamy się, co robić dalej. Wynika to z tego, że obserwujemy, jak te poszczególne dodatki działają i jak przekładają się na sprzedaż 'Green Hell’. I tutaj nie ma co ukrywać, że ta sprzedaż jest już coraz mniejsza, bo produkt jest już, powiedzmy sobie, dość stary. Nam coraz ciężej też jest rozbudowywać tę grę o taką nową treść, która byłaby przełomowa i spowodowała duży wzrost zainteresowania” – tłumaczył prezes.
Spółka pracuje także nad przygotowaniem gry w wersji na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Wszyscy posiadacze „Green Hell” w wersji na PlayStation 4 i Xbox One otrzymają bezpłatny upgrade wraz z premierą gry, która nastąpi w tym roku.
Creepy Jar rozpoczął również prace nad „Green Hell 2”. Obecnie tytuł jest na etapie projektowym, a gra powstanie na silniku Unreal Engine 5. Spółka chce wykorzystać potencjał sprzedażowy, napędzany przez pierwszą odsłonę gry.
„Zaczęliśmy intensywne prace nad kierunkiem projektu. Jest to bardzo istotne, aby to przemyśleć, bo mamy gigantyczny potencjał sprzedażowy. Przekroczyliśmy już 5 milionów sprzedanych egzemplarzy pierwszej części i gdzieś tam mocno zmierzamy w kierunku 6 miliona. Dlatego musimy pomyśleć, jak wykorzystać ten potencjał” – powiedział Kwiatek.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od 2018 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80.
Źródło: ISBnews