Łączne koszty produkcji i marketingu płatnego dodatku „DLC Car Junkyard” do gry „Gas Station Simulator” w wersji na PC, wynoszące ok. 0,9 mln zł, zostały w pełni pokryte przychodami z platformy Steam w ciągu niespełna 7 tygodni od rozpoczęcia sprzedaży, podało Drago entertainment. Dodatek miał premierę w sklepach cyfrowej dystrybucji gier Steam i Green Man Gaming 19 września 2024 r.
„W raportowanym okresie (19.09.2024– 05.11.2024 r.) sprzedaż DLC na platformie Steam wyniosła 15 712 tys. sztuk. Na dzień publikacji raportu ocena graczy na platformie Steam wynosi 76% (w większości pozytywne). Ponadto ok. 28 tys. osób wciąż posiada tytuł dodany do swojej wishlisty” – czytamy w komunikacie.
Zgodnie z polityką platformy Steam kupujący mogą odstąpić od zakupu i mają na to czas do 14 dni. Dotychczasowe zwroty są na poziomie około 2,6% sprzedaży.
Dodatkowo w raportowanym okresie spółka zanotowała znaczący wzrost sprzedaży gry podstawowej „Gas Station Simulator”, a także wcześniej wydanych płatnych dodatków „DLC Can Touch This”, „DLC Airstrip” oraz „Tidal Wave”, podkreślono.
Na moment publikacji niniejszego raportu spółka nie dysponowała danymi sprzedażowymi ze sklepu cyfrowego Green Man Gaming.
Drago entertainment to producent i deweloper gier wideo, powstały w 1998 r. w Krakowie. Spółka przeszła na rynek główny GPW z NewConnect w 2023 r.
Źródło: ISBnews