Ten Square Games (TSG) szykuje się do ofensywy monetyzacyjnej „Fishing Clash” i „Hunting Clash”, poinformował CEO Andrzej Ilczuk. W przyszłym roku TSG wróci do „celowanych akwizycji”.
„Rok 2023 to była efektywność, 2024 to zrozumienie i engagement. Natomiast rok 2025 w 'Fishing Clash’ i 'Hunting Clash’ to jest praca nad poprawieniem monetyzacji. 'Wings of Heroes’ to jest skalowanie produktu i dodanie nowych konceptów gier do naszego portfolio. Natomiast co się tyczy roku 2026, to patrząc w przyszłość, na pewno będą strategicznie celowane akwizycje. Będziemy gotowi, żeby wprowadzić kolejną firmę do naszej grupy. Ponadto dalsze skalowanie naszych gier oraz oczywiście będziemy kontynuowali dzielenie się zyskiem z naszymi udziałowcami” – powiedział Ilczuk podczas wideokonferencji.
Tegoroczne plany wobec sztandarowych tytułów studia określił jako „ofensywa monetyzacyjna”.
„Pierwszy kwartał był mocno skupiony w obu tytułach na engagement. Jednak sam niewiele nam daje, jeżeli za nim nie pójdzie monetyzacja. Dlatego od II kwartału ruszamy w 'Phishing’ i 'Hunting Clash’ z bardzo dużą ilością zmian w samej monetyzacji. Co się tyczy samego engagement, to chodziło o odbiór jaki ma nowy content w naszych grach. Jest to niesamowicie ważne, ponieważ nasze gry stoją nowym contentem. Jeżeli ten odbiór byłby cały czas tak negatywny, jak do tej pory, to potencjalnie rodzi zagrożenia dla biznesów. Nowa lokacja wydana w połowie marca 'Phishing Clash’ została bardzo dobrze odebrana przez naszych graczy. To jest przełom. W związku z tym podnieśliśmy zaangażowanie i teraz ruszamy z całą siłą na front monetyzacyjny” – wskazał CEO.
Ponadto TSG szykuje plan motywacyjny, który „ma wspierać wizję dla grupy Ten Square Games i jest wyrazem wiary w produkty spółki”.
„Co więcej, jest on powiązany nie tylko i wyłącznie z EBITDA, ale też ze wzrostem wyceny Ten Square Games” – dodał Ilczuk.
Zaznaczył, że wszystko co TSG robi powinno kończyć się wyższym poziomem płatności.
„Jako spółka musimy być w tym lepsi. I i IV kwartał to praca nad engagement, co może się odbić na przychodach. Realizowane w ciągu minionego roku zatrudnienie nowych osób ma podnosić jakość prac produktowych, tak żeby ostatecznie przeniosło się na zwiększone przychody” – powiedział Ilczuk.
Grupa Ten Square Games jest producentem gier mobilnych w modelu free-to-play. W portfolio grupy znajdują się m.in. „Fishing Clash” – jeden z najpopularniejszych na świecie symulatorów wędkarstwa 3D, „Hunting Clash” – realistyczny symulator polowania, a także „Airline Commander” – jeden z najbardziej rozpoznawalnych symulator lotów. Spółka zadebiutowała na GPW w 2018 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40.
Źródło: ISBnews