4Fun Media odnotowało 2,44 mln zł skonsolidowanego zysku netto z działalności kontynuowanej, przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2021 r. wobec 0,49 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 2,86 mln zł wobec 2,02 mln zł straty rok wcześniej. Wskaźnik EBITDA osiągnął poziom 6,57 mln zł (wzrost o 331%).
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 13,53 mln zł w I poł. 2021 r. wobec 10,07 mln zł rok wcześniej.
„Wzrost przychodów emitent zawdzięcza przede wszystkim dynamice sprzedaży w segmencie reklamy zewnętrznej, prowadzonej przez spółkę zależną Screen Network S.A. W raportowanym okresie wyniosła ona 11 532 tys. zł i była o 50% wyższa od tej zrealizowanej w trakcie pierwszych 6 miesięcy 2020 roku” – czytamy w sprawozdaniu zarządu.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2021 r. wyniósł 0,77 mln zł wobec 4,95 mln zł straty rok wcześniej.
Grupa 4Fun Media jest firmą działającą na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych ze szczególnym uwzględnieniem rynku telewizji tematycznych. 4Fun Media jest interaktywną platformą telewizyjną, dystrybuującą treści wideo poprzez telewizję, telefonię komórkową, platformy IPTV, internet oraz autorskie rozwiązania typu second screen (aplikacja 4Fun App). Do grupy kapitałowej 4fun Media należą tematyczne kanały telewizyjne 4Fun.tv, 4Fun Dance oraz Gold Hits, spółka Program – dystrybutor tematycznych programów telewizyjnych i treści multimedialnych w różnych formatach, pierwsza hybrydowa agencja reklamowa w Polsce – Bridge 2 Fun oraz największa sieć Digital Signage w Polsce – Screen Network.
Źródło: ISBnews