Digital Network odnotował 8,53 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2022 r. wobec 8,1 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 14,62 mln zł wobec 9,57 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 48,39 mln zł w 2022 r. wobec 32,07 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2022 r. wyniósł 7,55 mln zł wobec 1,18 mln zł straty rok wcześniej.
Digital Network (d. 4Fun Media) jest liderem rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce. Poprzez swoją spółkę zależną Screen Network, zarządza największą w Polsce siecią ponad 20 tysięcy ekranów reklamowych LED, docierającą codziennie z przekazem reklamowym do 6,2 mln konsumentów.
Źródło: ISBnews