„Widzimy oczywiście pewne wpływy, czy to wcześniej pandemii, czy pierwszego lockdownu, gdzie nagromadzenie komunikacji było bardzo duże, wyjątkowe i wynikające z sytuacji. Widzieliśmy też wpływ chwilowy tragicznej wojny w Ukrainie. Widać, że komunikacja – w dłuższej perspektywie czasu – musi zawsze finalnie pozostać na tym poziomie, który jest” – mówi Tomasz Pakulski, Członek Zarządu, Vercom SA.
W materiale informacje dotyczące:
- przeskalowania biznesu Vercom,
- bardzo dobrych wyników finansowych,
- 50% wzrostu przychodów i marży brutto,
- rekordowego wyniku EBITDA – 37 mln zł,
- wzrostu liczby klientów,
- najważniejszych inwestycji w 2021 roku, m.in. FreshMail,
- dużej dynamiki rynku CPaaS (platform opartych na chmurze),
- planów na 2022 rok,
- niepewnych czasów a rozwoju Vercom.
Źródło:
inwestorzy.tv