Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu br. przez grupę VRG wyniosły 100,5 mln zł i były niższe o 9,2% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W całej I poł. br. przychody wzrosły o 0,9% r/r do 702,8 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w lipcu 43,5 mln zł i były niższe o 26% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 57 mln zł i były wyższe o 9,7% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lipcu br. przez grupę wyniosła ok. 53,7% i była wyższa o ok. 2,2 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lipca 2023 roku wyniosła 51,7 tys. m2 i była niższa o 1% od powierzchni sprzedaży detalicznej w lipcu 2022 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2022 r. wyniosły 1,27 mld zł.
Źródło: ISBnews