Strategia Grupy Fabrity Holding na lata 2024-2026 zakłada utrzymanie bez zmian polityki dywidendowej, zakładającej dystrybuowanie do akcjonariuszy do 50% skonsolidowanego zysku netto, podała spółka.
„Polityka dywidendowa nie ulega zmianie: do 50% skonsolidowanego zysku netto dystrybuowane będzie do akcjonariuszy, o ile nie wystąpią istotne potrzeby inwestycyjne lub inne ważne powody. Z kolei nowe emisje akcji będą miały cel motywacyjny, związany z ESOP, lub będą połączone z ewentualną wymianą udziałów w spółkach zależnych” – czytamy w komunikacie.
Kluczowe założenia strategii Grupy Fabrity Holding na lata 2024-2026 to m.in. dynamika przychodów (CAGR) na poziomie 12-20% w okresie 2024-2026 (w zależności od powodzenia projektów M&A) oraz rentowność EBIT w wysokości 10-12,5%. Zakłada ona koncentrację na dwóch motorach wzrostu: wzroście organicznym i akwizycjach.
Grupa Fabrity (do sierpnia 2023 roku Grupa K2) dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi z obszarów software engineering, jak również usługi transformacji cyfrowej. Grupa zawiera spółkę holdingową oraz trzy jednostki biznesowe. Spółka jest notowana na GPW od 2008 r.
Źródło: ISBnews