Polski startup SalesOn pozyskał w rundzie seed 4 mln zł od funduszu Next Road Ventures i Tomasza Gołębiewskiego. Pozyskane środki przeznaczy na rozwój platformy i ekspansję zagraniczną, podała spółka.
„Startup pozyskał na rozwój 4 mln zł od wiodących polskich inwestorów – funduszu Next Road Ventures, który wg raportu Vestbee i PitchBook był najbardziej aktywnym funduszem VC w Europie Środkowo-Wschodniej w II kwartale 2021 roku oraz Tomasza Gołębiewskiego, założyciela Nesperty, właściciela znanej na całym świecie marki Semilac i jednego z najbogatszych Polaków” – czytamy w komunikacie.
Celem SalesOn na najbliższe lata jest stworzenie wiodącej platformy online wykorzystującej sztuczną inteligencję do automatyzacji procesu rozwoju kompetencji pracowników działów sprzedaży, m.in. onboarding’u, weryfikacji oraz doskonalenia wiedzy i umiejętności, w oparciu o rozbudowaną analitykę wyników szkoleniowych i sprzedażowych handlowców. Spółka ma w planach również ekspansję zagraniczną, podano w informacji.
SalesOn oferuje dedykowaną platformę szkoleniową oraz narzędzia wspierające rozwój kompetencji działów sprzedażowych w formule SaaS.
Źródło: ISBnews