Glovo stawia w Polsce na rozwój technologiczny Tech Hub w Warszawie, q-commerce rozszerzając segment zakupów innych niż spożywcze oraz ekspansję na kolejne miasta, poinformował ISBtech general manager Glovo Polska Carlos Silvan.
„W najbliższym czasie w Glovo skupiamy się na 3 filarach. Pierwszy z nich to rozwój technologiczny naszego Tech Hub w Warszawie, który po Barcelonie jest drugim największym centrum technologicznym Glovo. Cały czas rekrutujemy w Polsce inżynierów i programistów, którzy wdrażają rozwiązania stosowane w ponad 30 krajach, w których działamy” – powiedział ISBtech Silvan.
Zaznaczył, że właśnie dzięki nim oraz stosowaniu nowych technologii, takich jak machine learning, firma jest w stanie cały czas usprawniać usługi – skracać czas dostaw czy digitalizować działalność swoich partnerów, głównie małych i średnich przedsiębiorstw.
„Rozwijamy także Q-Commerce. Zrealizowaliśmy już ponad 2 mln transakcji z Biedronką, ale chcemy również rozszerzać segment zakupów innych niż spożywcze – elektronika, ubrania, beauty itp. Cały czas stawiamy również na dalszą ekspansję do kolejnych miast – w najbliższym czasie chcemy osiągnąć próg 150 lokalizacji, w których działamy. Skupiamy się także na dalszym rozszerzaniu liczby aktywnych partnerów” – dodał generał manager.
Glovo osiągnęło właśnie ponad 10 tys. aktywnych partnerów w mniej niż 3 lata w 138 miastach w Polsce i zanotowało 80-proc. wzrost liczby partnerów w ciągu ostatniego roku. Najszybciej rozwijającym się segmentem są lokalne restauracje. Dostęp do aplikacji Glovo ma ok. 40% osób w Polsce. Liderami pod względem liczby partnerów są Warszawa, Kraków, Wrocław i Poznań.
Glovo to aplikacja do dostarczania przesyłek i jedna z wiodących platform dostawczych na świecie.
Źródło: ISBnews