Szacunkowe skonsolidowane płatności użytkowników w grach (bez uwzględnienia przychodów odroczonych w czasie) grupy kapitałowej Ten Square Games wyniosły 122,9 mln zł w II kw. 2022 r., podała spółka.
W szacunkowej kwocie płatności 83 mln zł odnosi się do płatności wygenerowanych przez grę „Fishing Clash” (wyłączając przychody licencyjne z Chin), co stanowi ok. 67,5% skonsolidowanych przychodów. Kolejne 25 mln zł (20,3%) odnosi się do płatności w grze „Hunting Clash”, podano.
Łączne przychody wygenerowane przez flagowe tytuły „Fishing Clash” i „Hunting Clash” w czerwcu wzrosły o 14,2% m/m, podano także.
„Dostosowaliśmy się do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych powodowanych zakończeniem lockdownów, utratą graczy w Rosji i na Białorusi, globalnym wzrostem inflacji oraz wyższymi kosztami pozyskania graczy w segmencie gier mobilnych, co miało swój istotny wpływ na wyniki osiągnięte w maju br. Zmiany produktowe i dostosowanie oferty do aktualnej sytuacji przyniosły pozytywne efekty widoczne w wynikach za czerwiec” – skomentował prezes Maciej Zużałek, cytowany w komunikacie.
Ostateczna informacja o przychodach ze sprzedaży, w tym w szczególności z uwzględnieniem przychodu odroczonego w czasie, będzie opublikowana w skonsolidowanym raporcie okresowym za I półrocze br., który zostanie opublikowany 5 września 2022 r.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.
Źródło: ISBnews