Glovo jest już dostępne w 170 polskich miastach, docierając do 45% mieszkańców kraju, w tym 75% mieszkańców miast, podała spółka. Do końca roku Glovo chce być największą pod względem zasięgu tego typu platformą w Polsce.
„Mieszkańcy już ponad 170 miast w Polsce mają dostęp do restauracji i sklepów w Glovo, które rozpoczęło działalność na naszym rynku 3 lata temu. W tym czasie firma otwierała średnio 1 miasto tygodniowo. W ten sposób Glovo, aplikacja łącząca sklepy, restauracje, użytkowników i kurierów, dociera już do ponad 45% mieszkańców Polski oraz 75% mieszkańców polskich miast” – czytamy w komunikacie.
„Nasza strategia ekspansji zakłada, że do końca roku możemy być największą pod względem zasięgu tego typu platformą w Polsce” – powiedział head of expansion w Glovo w Polsce, Tomasz Suchodolski, cytowany w komunikacie.
Glovo to aplikacja, która pozwala kupować, odbierać i wysyłać dowolny produkt w tym samym mieście w czasie krótszym niż godzina. Ma ponad 2,6 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i 22 000 partnerów stowarzyszonych. Glovo działa w 550 miastach w 22 krajach, w tym w EMEA, LATAM, a nawet w Afryce Subsaharyjskiej. Glovo zatrudnia obecnie niemal 1 600 osób na całym świecie w tym niemal 900 pracowników w Barcelonie. Obecnie więcej niż 50 000 aktywnych kurierów zarabia na platformie.
Źródło: ISBnews