Malezyjska marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania MR.DIY otworzy w listopadzie i grudniu pierwsze sklepy w Polsce, podała sieć. Nasz kraj będzie dla niej 13. rynkiem, w tym 3. w Europie. Do końca I kw. 2025 r. MR.DIY zamierza otworzyć w Polsce łącznie 10 sklepów.
„Polska jest krajem oferującym sieciom handlowym atrakcyjne możliwości. Rynek wykazuje wyraźne oznaki wzrostu, o czym świadczą rosnące obroty najemców i z roku na rok coraz lepsza odwiedzalność placówek handlowych. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z poziomu sprzedaży w sektorze dom i ogród, co jest podstawą do stabilnego i zrównoważonego wzrostu naszego biznesu. Cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli dostarczyć klientom w Polsce naszą jakościową ofertę wraz z obietnicą zawsze niskich cen. Nie możemy się również doczekać, aby stać się integralną częścią polskiego krajobrazu handlowego” – powiedział COO sieci Leo Gan, cytowany w komunikacie.
Sieć dyskontów niespożywczych MR.DIY w listopadzie i grudniu tego roku otworzy pierwsze cztery sklepy: w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej.
Obietnica marki to „Zawsze Niskie Ceny” oraz oferowanie artykułów codziennego użytku w dogodnych lokalizacjach. Szeroka gama produktów dostępna w sklepach obejmuje narzędzia, artykuły gospodarstwa domowego i elektryczne, niezbędne artykuły do majsterkowania, akcesoria papiernicze, zabawki i inne. Sklepy będą działać zarówno w galeriach, jak i parkach handlowych, podano także.
MR.DIY – popularna malezyjska sieć handlowa – rozpoczęła swoją działalność w 2005 roku od tradycyjnego sklepu z narzędziami. Dziś posiada ponad 4 000 sklepów na świecie i jest obecna w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w Turcji i Hiszpanii.
Źródło: ISBnews