Ponad połowa badanych (58%) ma precyzyjny plan na zakupy w sezonie wyprzedaży i też ponad połowa ankietowany chętniej korzysta z promocji oferowanych w ramach Black Week, gdy wiedzą o nich z wyprzedzeniem, wynika z badania Danae przeprowadzonego zlecenie Allegro przy okazji Black Weeks.
Blisko co trzecia osoba (27%) korzysta z atrakcyjnych promocji, gdy na nie natrafi, a mniejsza grupa badanych przegląda wszystkie dostępne oferty, szukając najciekawszych promocji (15%), podano.
„Ponad połowa ankietowanych przez Danae w badaniu przeprowadzonym na zlecenie Allegro chętniej korzysta z promocji oferowanych w ramach Black Week, gdy wiedzą o nich z wyprzedzeniem. Dlatego też już dziś Allegro rusza z pierwszymi rabatami i przedstawia dodatkowe korzyści, które można zyskać w ramach tegorocznej edycji Black Weeks – festiwalu, który potrwa aż do 2 grudnia, czyli tegorocznego Cyber Monday” – czytamy w komunikacie.
Allegro podało, że festiwal zakupowy Black Weeks potrwa do 2 grudnia oferując tysiące produktów w cenach obniżonych nawet o 50%.
Badanie Danae „Trendy zakupowe 2024” przeprowadzone zostało w czerwcu 2024 r. metodą wywiadów CAWI na reprezentatywnej grupie 500 osób (n=500) robiących zakupy w internecie.
Źródło: ISBnews