CD Projekt wchodzi w najbardziej intensywną fazę promocji tytułu „Cyberpunk 2077” – na 15 dni przed terminem premiery, poinformował prezes Adam Kiciński. Spółka chce pozyskiwać jak najwięcej kooperacji z innymi markami, aby zwiększać znajomość „Cyberpunk 2077”. Ze względu na skomplikowanie gry, „ciężko wyeliminować wszystkie błędy”, ale deweloper wierzy, że „będzie ich tak mało, że będą niezauważalne dla graczy”.
„Ekipa jest bardzo zaangażowana w dostarczenie gry na poziomie top quality i jestem bardzo wdzięczny za to naszym pracownikom. Dostarczymy grę na główne platformy, tak że od razu będzie dostępna na nextgen. 'Cyberpunk’ trafi więc do większej liczby graczy, niż nasze poprzednie tytuły. Jesteśmy w zaawansowanej fazie promocji, ale najważniejsze będą pierwsze dni grudnia. Mamy reklamę na meczu NBA, mamy dużo kolaboracji z innymi markami konsumenckimi i chcemy penetrować ten kanał, aby zwiększać znajomość 'Cyberpunka'” – powiedział Kiciński podczas telekonferencji.
Wskazał, że popularność „Cyberpunk 2077” rośnie, na co wskazuje 23-milionowa oglądalność ostatniego odcinka „Night City Wire”. Gra pojawi się w 55 krajach i będzie oferować łącznie 18 wersji lokalizacyjnych.
Członek zarządu ds. finansowych Piotr Nielubowicz dodał, że sprzedaż wyraźnie przechyla się w kierunku wersji cyfrowej wobec pudełkowej i doświadczenie „Wiedźmina 3” pokazuje, że przewaga dystrybucji cyfrowej będzie rosnąć.
Kiciński wskazał ponadto, że aktualnie wszystko jest podporządkowane premierze „Cyberpunk 2077” i dopiero po tym spółka przedstawi dalsze plany.
„Dostarczymy wyjątkowe, w wielu miejscach innowacyjne doświadczenie, więc ciężko stawiać przewidywania, oczekiwania. Na tą chwilę nasz cel to oddać graczom 'Cyberpunk 2077′ w zapowiedzianej dacie” – podkreślił prezes.
Zaznaczył, że gra jest tak „wielka”, że „ciężko, aby była całkowicie wolna od błędów”.
„Jednak wierzymy, że będzie ich tak mało, że będą niezauważalne dla graczy. Wersja, która idzie do kolejnych recenzji i to, co ostatecznie dostaną gracze, będzie lepsze od wersji udostępnionej wcześniejszym recenzentom” – zapewnił Kiciński.
W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED – deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG – globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria „Wiedźmin”, obecnie trwają prace nad „Cyberpunk 2077”.
Źródło: ISBnews