Uber Eats nawiązał współpracę ze spółką AmRest, operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut. Użytkownicy platformy Uber Eats w Polsce zyskali dostęp do 286 nowych restauracji, podał Uber. W najbliższych tygodniach do platformy będą dołączać kolejne restauracje i marki.
„Z przyjemnością ogłaszamy naszą współpracę z AmRest, pierwszą tak dużą spółką gastronomiczną w ofercie Uber Eats w Polsce. Chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do ulubionych potraw restauracji z portfolio spółki. Cieszymy się, że możemy stale rozszerzać ofertę platformy Uber Eats w Polsce – powiedziała general manager w Uber Eats w Polsce Charity Safford, cytowana w komunikacie.
W 2019 roku Uber Eats współpracował z ponad 3500 restauracjami, a do końca roku 2020 liczba dostępnych lokali została prawie podwojona, podano.
AmRest Holdings SE jest wiodącym, europejskim operatorem restauracyjnym, prowadzącym sieci znanych marek w 26 krajach. Zarządza ponad 2300 restauracjami marek franczyzowych takich jak Burger King, KFC, Pizza Hut i Starbucks, jak i własnych: Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa czy Blue Frog. Spółka posiada również w swoim portfolio marki wirtualne: Moya Misa, Eats Fine, Oi Poke, Lepieje oraz Sushi Tone zebrane pod parasolem marki głównej Food About. Dania z tej oferty będą także dostępne za pośrednictwem aplikacji Uber Eats.
„Segment online & delivery od lat jest jednym z kluczowych filarów strategii rozwoju AmRest. W ostatnim roku ten obszar jeszcze bardziej zyskał na znaczeniu. Sukcesywnie rozwijamy usługę dostawy dla naszych kluczowych marek, ale też uruchamiamy marki wirtualne. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki aplikacji Uber Eats, jeszcze większa liczba klientów będzie miała okazję skorzystać z usług naszych restauracji” – powiedział president New Business and Innovation w AmRest Holdings SE Dingeman Heijboer, cytowany w komunikacie.
AmRest Holdings SE jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w m.in. Europie Zachodniej, Rosji oraz Chinach. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 961,5 mln euro w 2019 r.
Źródło: ISBnews