Glovo rozwija działalność centrum technologicznego Glovo Tech Hub w Warszawie, podała spółka. Polscy specjaliści IT ulepszą działanie aplikacji oraz rozwiną jej nowe funkcjonalności.
„Polska jest rynkiem niezwykle szybko rozwijającym się, chcemy w niego inwestować. Centrum technologiczne w Warszawie, które rozwijamy, jest drugim tego typu miejscem w Europie. Chcemy zatrudnić najwyższej klasy specjalistów z branży IT, którzy jeszcze bardziej rozwiną naszą aplikację oraz oferowane przez nas usługi i dostarczą użytkownikom możliwie najlepszych doświadczeń. Miniony rok sprawił, że rozwój technologiczny nabrał jeszcze większego znaczenia, dlatego nieustannie podążamy za zmianami. Jednym z najważniejszych wyzwań dla Glovo jest teraz wspieranie Q-Commerce, czyli ultraszybkiej dostawy, której czas wynosiłby maksymalnie 30 minut” – powiedział manager Glovo Polska Carlos Silvan, cytowany w komunikacie.
Zespół do Centrum Technologicznego nieustannie się rozrasta, a Glovo stale otwiera kolejne rekrutacje. Obecnie pracuje w nim ponad 50 osób, docelowo ma zatrudniać około 100 specjalistów IT, podkreślono.
„Rynek delivery nieustannie rośnie, a my chcemy być akceleratorem tych zmian. Rozwój centrum technologicznego w Polsce to jeden z etapów, które są dla nas jako firmy ogromnie ważne. Na innych rynkach testujemy nowe usługi, takie jak sprzedaż biletów w wersji elektronicznej, zamówienia z odbiorem osobistym czy dostarczenie testów na COVID-19, które chcemy wdrażać globalnie” – podsumował Silvan.
Założona w Barcelonie firma działa w ponad 650 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, LATAM i Afryce Subsaharyjskiej. Glovo ma ponad 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 000 aktywnych kurierów i ponad 50 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie. Aplikacja Glovo pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku, przejmując PizzaPortal. Obecnie z usługi można skorzystać w 33 miastach w Polsce.
Źródło: ISBnews