Akcjonariusze IMS zdecydowali podczas walnego zgromadzenia o przeznaczeniu 3,1 mln zł z zysku netto za 2020 r. na dywidendę, co oznacza wypłatę w wysokości 0,1 zł na akcję, podała spółka.
Dywidendą objętych będzie 31 099 086 akcji. Dzień dywidendy akcjonariusze ustalili na 6 lipca 2021 r.,a termin wypłaty dywidendy na 20 lipca 2021 r., podano w komunikacie.
Na początku czerwca zarząd IMS rekomendował wypłatę dywidendy za 2020 rok w wysokości 2 176 936,02 zł, czyli 0,07 zł na akcję.
W ubiegłym roku akcjonariusze zdecydowali o wypłacie dywidendy w łącznej kwocie 1,55 mln zł, tj. 5 groszy na akcję.
Grupa kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).
Źródło: ISBnews