Ten Square Games ma duże oczekiwania wobec gry „Fishing Clash” na rynku chińskim, poinformowała członek zarządu Anna Idzikowska. W długim terminie spółka celuje w Chinach w „mistrzowską” pozycję.
„Oczekujemy, że launch gry na głównych platformach na rynku chińskim nastąpi w ciągu kilku tygodni. Długoterminowo chcemy być zbudować silną, 'mistrzowską’ pozycję na tym największym rynku gamingowym na świecie. 'Fishing Clash’ jest grą sportową, a takie są bardzo popularne na tym rynku” – powiedziała Idzikowska podczas telekonferencji.
„Traktujemy naszą chińską podróż długoterminowo i zapewne 'Fishing Clash’ nie będzie ostatnią grą. jaką chcemy powalczyć o pozycję w Chinach, ale póki co najbliższe miesiące rozwoju tej gry na tym rynku będą bardzo ważne. Nasze oczekiwania są duże, ale chcemy rosnąć rozsądnie” – dodała członek zarządu.
Według jej słów, krótkoterminowy plan obejmuje, obok wprowadzenia gry na rynek, testowanie „user aqusition” (UA) i wszelkie działania optymalizujące grę. W średnim terminie – zwiększanie inwestycji w pozyskiwanie graczy (UA), akcje promocyjne, wejście na kolejne platformy, rozbudowę kontentu. Długoterminowo zakłada możliwość wprowadzenia kolejnych gier F2P na ten rynek.
Pod koniec 2018 roku spółka pozyskała NetEase jako partnera na rynek chiński. Pod koniec czerwca tego roku Ten Square Games uzyskał informację, że National Press and Publication Agency (NPPA) – organ regulacyjny zarządzający chińskim rynkiem gier wideo – ogłosił wydanie licencji na publikację gry „Fishing Clash” na rynku chińskim. Tym samym został spełniony warunek niezbędny do rozpoczęcia dystrybucji „Fishing Clash” na terytorium Chińskiej Republiki Ludowej.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.
Źródło: ISBnews