Aplikacja mobilna CCC zanotowała ponad 2 mln użytkowników po 1,5 roku od uruchomienia, podała spółka. Aplikacja jest już dostępna na sześciu rynkach – w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Austrii i na Węgrzech, a w planach jest jej wprowadzenie na dwa kolejne.
„Nasz omnichannelowy ekosystem sprzedaży zakłada postawienie w centrum klienta i bycie wszędzie tam gdzie ona czy on. W ostatnim miesiącu z naszej aplikacji skorzystało ponad 600 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy spędzają z marką więcej czasu (średnio o minutę dłużej niż na www podczas danej wizyty), otwierają ją 2x w tygodniu, mają z nami bardziej jakościową interakcję i są w nią bardziej zaangażowani. Jest to też droga do odmładzania bazy klientów CCC – aplikacja jest niezwykle popularna zwłaszcza wśród klientów w wieku 18-24 lat” – powiedział Head of Ecommerce Campaigns & Mobile APP w CCC Michał Pachnik, cytowany w komunikacie.
Spółka podała, że aplikacja otrzymuje wysokie oceny użytkowników – średnio 4,4 w sklepie Google Play i 4,7 w App Store, a zespół pracuje nad rozwojem kolejnych funkcji aplikacji.
„Chcemy, aby docelowo odpowiadała za ponad połowę sprzedaży z kanału mobilnego, była jednym z głównych okien do świata marek CCC i pierwszym punktem cyfrowego kontaktu klientów z nami”– powiedział dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel CCC Jakub Jasiński.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
Źródło: ISBnews