Aplikacja lojalnościowa Orlen Vitay ma 5 milionów użytkowników, podała spółka. Od 30 czerwca liczba jej użytkowników wzrosła o 600 tys.
„Orlen konsekwentnie rozwija portfolio swoich usług cyfrowych. Pięć milionów użytkowników aplikacji Orlen Vitay jest dowodem skuteczności działań, wpisujących się w plan rozwoju segmentu detalicznego. […] Stale pracujemy nad poszerzeniem jej funkcjonalności, aby z jednej strony uwzględnić rosnącą ofertę korzyści dostępnych dla klientów detalicznych koncernu, z drugiej – spełnić oczekiwania użytkowników w zakresie komfortu i intuicyjności aplikacji – powiedział dyrektor Biura Rozwoju Kanałów Cyfrowych i Relacji z Klientami Orlen Bartosz Niemaczek, cytowany w komunikacie.
Spółka zaznacza, że wzrost popularności aplikacji to m.in. efekt trwającej od 30 czerwca promocji, od kiedy liczba jej użytkowników zwiększyła się o 600 tys.
Od 30 czerwca do 8 sierpnia klienci zrealizowali o 16% więcej kuponów promocyjnych, niż w analogicznym okresie 2022 roku. Ponad 1/3 całego paliwa sprzedanego w tym czasie na stacjach Orlen została kupiona po promocyjnej cenie, podano.
Wakacyjna promocja na stacjach Orlen trwa do 31 sierpnia. Zarejestrowani użytkownicy programu lojalnościowego Vitay mogą kupić paliwa tańsze o 30 gr za litr, posiadacze Karty Dużej Rodziny otrzymają – 40 gr na każdym zatankowanym w ramach limitu litrze. Limit pojedynczego tankowania z rabatem to 50 litrów.
Grupa Orlen zarządza rafineriami w Polsce, Czechach i na Litwie, prowadzi działalność detaliczną w Europie Środkowej, wydobywczą w Polsce, Norwegii, Kanadzie i Pakistanie, a także zajmuje się produkcją energii, w tym z OZE i dystrybucją gazu ziemnego. W ramach budowy koncernu multienergetycznego spółka sfinalizowała przejęcia Energi, Grupy Lotos oraz PGNiG. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 277,56 mld zł w 2022 r. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews